SYSTAC Diesel System Cleaner 400ml

qr_code SYS-DSC-90001 branding_watermark SYSTAC
SYSTAC Diesel System Cleaner - Péče o palivový systém. Vyvážený produkt, který garantuje perfektní vyčištění celého palivového systému. Může být použit preventivně, ale zároveň pro odstranění již existujících potíží. Celý popis

390 Kč

skladem  již zítra u Vás info

Snažíte se přidat do košíku více kusů než máme skladem.

Diesel System Cleaner - Péče o palivový systém

Vyvážený produkt, který garantuje perfektní vyčištění celého palivového systému. Může být použit preventivně, ale zároveň pro odstranění již existujících potíží. Odstraňuje všechny nečistoty z celého palivového systému vytvořené mícháním bio složky do paliv. Odstraňuje také adhezi vstřikovačů, díky čemuž je možné zaručit dokonalé fungování vstřikovačů. Zabraňuje problémům s akcelerací, zlepšuje studené starty, redukuje výfukové plyny způsobené špatným vstřikováním a efektivně snižuje spotřebu paliva. Efektivně čistí, maže a chrání celý palivový systém.

 Systac Diesel System Cleaner může být bez obav použit ve všech vstřikovacích systémech dieselových motorů, jako například common rail. Zabraňuje selhání a adhezi vstřikovačů, palivového čerpadla a regulátorů tlaku. Snižuje spotřebu paliva díky správnému vstřikování a spalování. Redukuje výfukové plyny způsobené nesprávným vstřikováním. Vlivem aplikovaného zlepšovače cetanu se zvýší teplota spalování, což zlepší čištění spalovací komory a výfukového systému.

Návod:

 1. Preventivně: Přidejte 400 ml maximálně do 100 litrů v palivové nádrži před tankováním.
 2. Při údržbě: naplníte nový palivový filtr Systac Diesel System Cleanerem. Namontujte jej. Odvzdušněte palivový systém a nastartujte motor. Nechte motor nastartovaný po dobu 30–60 sekund, poté motor vypněte a pokračujte v údržbě.
 3. V případě poruchy: Smíchejte 2 litry Systac Diesel System Cleaneru s 5 litry nafty v čistém kanystru. Poté přilijte do téměř prázdné palivové nádrže, nastartujte motor. Motor ve volnoběžných otáčkách (1000–1200 otáček) nechte nastartovaný 1,5–2 hodiny. V případě velkého znečištění je možné nechat motor nastartovaný až 4 hodiny pro dosažení maximálního výsledku. Poté připojte diagnostiku zkontrolujte výsledek čištění a odstraňte všechny načtené chyby.
 4. Údržba nákladního vozu: Smíchejte 2 litry Diesel system cleaneru s 5 litry motorové nafty v kanystru a důkladně promíchejte. Odmontujte hadice vývodu a zpětného přivodu paliva z nádrže. Hadice ponořte do kanystru, nastartujte motor a nechte alespoň 45 minut běžet na volnoběh. Poté připojte hadice k nádrži, zbytek nespáleného paliva v kanystru nalijte do nádrže a dotankujte nádrž. Poté připojte diagnostiku zkontrolujte výsledek čištění a odstraňte všechny načtené chyby.


Systac vznikl spojením let zkušeností a znalostmi technických poradců v oblasti prevence poruch motorů a jejich čištění. Základní myšlenkou při vývoji produktů bylo snadně, ale důkladně vyčistit běžně velmi těžko dostupné prostory motorů, jako jsou například chladiče EGR ventilů, intercoolery, DPF filtry atd. Proto jsme vyvinuly řadu produktů s mnoha způsoby použití tak, aby s nimi dokázal pracovat majitel vozu i specializovaný servis.

Systac jsou vysoce kvalitní produkty určené pro údržbu všech motorem poháněných strojů od motocyklů, přes automobily, sekačky na trávu, zemědělské stroje, nákladní automobily až po lodě. Díky těmto produktům můžete zabránit mnoha problémům souvisejícím se znečištěním, které se vytváří běžným provozem. Lze dosáhnout úspory paliva, zvýšení jízdního komfortu a snížení pravděpodobnosti nutné odstávky Vašeho stroje.

Ve spolupráci s několika servisy jsme se rozhodli vytvořit specializovaná Systac Centra, která se zaměřují na precizní diagnostiku a řešení již vzniklých problémů, jako jsou například ucpané EGR ventily, zanesená turbodmychadla, nedokonalé spalování či ucpaný filtr pevných částic (DPF).



Značka SYSTAC